ČJ |
Co tě čeká? Tvoříš věty. Podtrháváš v nich podstatná jména a slovesa. Doplňuješ do vět vhodná slovesa. Vymýšlíš slova protikladná. Trénuješ psaní I/Í po měkkých slabikách. Při doplňování si hlasitě psaní zdůvodníš - myš__ - š je tvrdá souhláska, proto tam doplníme měkké (krátké/dlouhé) I. Pozor u slov se skupinami DI, TI, NI - zde je důležité vést děti k tomu, aby řekly co slyší (ne co vidí). Přán__ - Ň je měkká souhláska, proto tam napíšeme měkké i. Zopakuješ si psaní písmen a slov. Dbáš na správné tahy. Ve čtení se zaměřuješ na čtenářskou dovednost : Kdo, co, kde - Určíš, kdo je hlavní postava, co nejdůležitějšího dělá a kde se příběh odehrává. UČ 2 s. 8-11 Pís. 2. s. 24-25 Pravopisníček s. 8 Čteme s. 100-104 |
Trénuj vyjmenovat měkké souhlásky. Každý pátek s dětmi budeme mít dílnu čtení. Děti si vyberou knihu z třídní knihovničky. V knize budou děti trénovat různé čtenářské strategie a plnit čtenářské úkoly. Ve čtení si dávej pozor na čtení délek. Každý den si 10 minut čti. |
PRV |
Co tě čeká? ČLOVĚK Opakuješ hodiny. Znáš čísla tísňových linek. Trénuješ, co vše říct při volání a tísňovou linku. UČ s. 32-34 |
Trénuj doma poznávání času. Přines si do školy papírové hodiny.
|
ANJ |
Co tě čeká? Zopakuješ si slovní zásobu k 6. lekci (můžeš procvičovat na Wordwall). Vytvoříš věty s frází I can/I can't. Doplníš přídavná jména hot, cold a warm k obrázkům. Naučíš se nová slovesa, která použiješ při popisu tvé ranní rutiny. |
DÚ: Trénuj slovíčka (ve středu 12.2. na ně proběhne ústní zkoušení - pouze dobrovolníci). Odkazy k procvičení: https://wordwall.net/cs/resource/85844701 https://wordwall.net/cs/resource/85844880 |