ČJ |
ŽIVOČICHOVÉ V ZIMĚ Určuji druhy vět, doplňuji znaménka a mám správnou intonaci. Upevňuji si psaní y,ý po tvrdých souhláskách - tvrdé slabiky. Učím se psát i,í po měkkých souhláskách. Při doplňování si hlasitě psaní zdůvodňuji - medvěd_ - Ď je měkká souhláska, proto tam doplníme měkké (krátké/dlouhé) I. Poznám podstatná jména, slovesa. Tvořím věty i otázky k textu. Procvičuji protiklady, abecedu, slova nadřazená, podřazená a souřadná. Čtu s porozuměním - předvídání. Seznámím se s dílnou čtení - pravidla a náplň. Trénuji psaní psacího písma - opis, přepis. Píši diktát vět se zaměřením na tvrdé slabiky. V pátek zkouším básničku - nemocní. Učebnice 2 str. 9 - 11 Písanka str. 21 - 24 Pravopisníček s. 8 |
Písanka str. 22 (celá strana). Učím se vybranou báseň zpaměti (dostanu ji v pondělí) - nemocní. Každý den 15 min. čtu. Pokud dočtu knihu, připravím si druhý referát tak, že vyplním pracovní list a s knihou jej přinesu do školy. |
MAT |
SČÍTÁNÍ I ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 100 S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU Sčítám a odčítám čísla s přechodem přes desítku. Rozkládám čísla. Řeším slovní úlohu. Zaokrouhluji a porovnávám. Počítám na známky do 100 bez přechodu desítky. Učebnice 2 str. 10 - 13 Početníček str. 26 - 27 (vybraná cvičení) |
Početníček 27/2 - pomáhám si rozkladem.
|
ANJ |
Zopakuji si slovní zásobu 6. lekce (předměty z koupelny). Zazpívám si písničku. Řeknu, co (ne)umím dělat s použitím fráze I can/ I can't. Předvedu každodenní činnosti, které dělám v koupelně - pantomima. Zahraji si divadlo. |
Odkazy na procvičování slovní zásoby: https://wordwall.net/cs/resource/85844701/bathtime-vocabulary https://wordwall.net/cs/resource/85844880/bathtime-quiz |
PRV |
OPAKOVÁNÍ Znám části těla a všech 5 smyslů (str. 30 - 31). Poznám, co je úraz a nemoc (str. 33). Znám telefonní čísla 150,155,158, 112. Vím, co patří do lékárničky (str.34). Učebnice str. 34 |
Ústně si procvičuji str. 35. Učím se probrané části těla, smysly, co je úraz a nemoc, vybraná telefonní čísla a určím alespoň 4 věci, které patří do lékárničky. |